فرهنگی,روابط عمومی
1400/12/17 سه‌شنبه
برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان لنجان در سالن اجتماعات ولایت دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر
برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان لنجان در سالن اجتماعات ولایت دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر

.

اولین جلسه شورای اداری شهرستان لنجان از زمان معارفه فرماندار جدید شهرستان با حضور تمامی مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان در روز شنبه چهاردهم اسفندماه 1400 در سالن اجتماعات ولایت دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر برگزار گردید.
در این برنامه که با پخش سرود جمهوری اسلامی و تلاوت آیات قرآن کریم توسط مدیر فرهنگی دانشگاه آغاز گردید ابتدا رییس دانشگاه جناب آقای دکتر جوزی به ایراد سخنرانی پرداخت. وی با تبریک اعیاد شعبانیه در ابتدا با معرفی دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر با 17 عضو هیات علمی، 22 کارمند اداری، 18 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ، 7 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و حدود 1500 دانشجوی فعال به 30 سال سابقه فعالیت علمی و آموزشی دانشگاه با حدود ده هزار دانش آموخته در رشته های مختلف اشاره کرد و گفت : کارکنان دانشگاه در شرایط حساس همه گیری کرونا انقلابی و جهادگرانه به ارائه خدمات به دانشجویان پرداختند.
عضو گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر با معرفی دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر به عنوان بزرگترین مجتمع آموزش عالی شهرستان لنجان گفت : با تلاش اعضای علمی پرتلاش و کارکنان خدوم دانشگاه در شاخص جذب دانشجو بسیار موفق عمل کرده ایم. وی با اشاره به افتخارآفرینی آقای رسول معتمدی دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر در کسب عنوان قهرمانی مسابقات وزنه برداری بزرگسالان جهان گفت : مرکز زرین شهر در شاخص های فرهنگی، آموزشی، علمی و ... نیز جزء دانشگاههای برتر استان می باشد.
در ادامه امام جمعه زرین شهر حجت الاسلام باقریان به ایراد سخنرانی پرداخت. رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنجان با اشاره به آسیبهای اجتماعی شاخص در شهرستان از کلیه مدیران دستگاهها ورود در این موضوع و حل بخشی از مشکلات را خواستار شد. پس از آن میان برنامه ای با موضوع اعیاد شعبانیه پخش گردید. سپس آقای دکتر وحدتی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنجان و دبیر ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان به ارائه آمار و ارقام در خصوص بیماری کرونا پرداخت و از همه مدیران دستگاههای اجرایی خواست ضمن تشویق زیرمجموعه خود به تزریق دوز سوم واکسن به شدت از عادی انگاری اجتناب نمایند.
پس از آن فرازی از وصیت نامه یکی از شهدای شهرستان قرائت و کلیپی از معرفی و فعالیتهای دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر برای حاضران پخش گردید.
اعلام فهرست تغییرات مدیران شهرستان و سخنرانی آقای فتحی رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان از دیگر برنامه های شورای اداری شهرستان بود.
در پایان جناب آقای محمدی فرماندار محترم شهرستان لنجان به ایراد سخنرانی پرداخت و از همه مدیران دستگاههای اجرایی خواست با جدیت و پشتکار به خدمت به مردم همت گمارند.
در این جلسه شورا از سه نفر از مدیران نمونه دستگاههای اجرایی شهرستان تقدیر شد.
در این جلسه مدیران و روسای ادارات آب و فاضلاب، برق، گاز، مخابرات، جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت ودرمان، بیمارستان، نماینده کارخانه ذوب آهن اصفهان، شهرداران شهرستان، روسای ادارات آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، صنعت معدن و تجارت، ثبت احوال، ثبت اسناد، بنیاد مسکن، راهداری، هلال احمر، فنی و حرفه ای، بهزیستی، اداره تعاون، اداره ورزش و جوانان، بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران از سایر بخش ها حضور داشتند.
 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر