فرهنگی,روابط عمومی
1400/10/21 سه‌شنبه
دیدار رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان با قهرمان مسابقات وزنه برداری بزرگسالان جهان
دیدار رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان آقای دکتر جلالی و مدیران ستادی استان همراه با مدیران ادارات دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر با قهرمان مسابقات وزنه برداری بزرگسالان جهان

.

دیدار رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان با قهرمان مسابقات وزنه برداری بزرگسالان جهان
آقای دکتر جلالی رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان با آقای رسول معتمدی سده قهرمان مسابقات وزنه برداری بزرگسالان جهان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار که در روز چهارشنبه اول دی ماه سال 1400 انجام شد رییس ستاد دانشگاه پیام نور استان اصفهان و رییس دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر به همراه تعدادی از مدیران ستادی و دانشگاهی با حضور در منزل دانشجوی قهرمان مسابقات وزنه برداری جهان، با اهدای لوح تقدیر و هدیه از وی تجلیل نمودند.
رییس محترم منطقه 6 دانشگاه پیام نور با تمجید از کسب افتخارقهرمانی توسط دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر در مسابقات جهانی بزرگسالان جهان، کسب این افتخار را باعث عزت و سربلندی ملت بزرگ ایران مخصوصا دانشگاهیان و دانشجویان دانست و گفت : حقیقتا حضور دانشجویانی شایسته با ویژگی های اخلاقی پهلوانی و جوانمردی در دانشگاه پیام نور موجب مباهات می باشد. عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور استان اصفهان در جمع مدیران و خانواده محترم آقای معتمدی گفت : با تصمیماتی که در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور گرفته شده است ادامه تحصیل این قهرمان ارزنده در دانشگاه پیام نور در رشته تربیت بدنی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری بدون کنکور فراهم می باشد.
در ادامه دکتر جوزی رییس دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر با تبریک این افتخار بزرگ به ایشان و خانواده وی، کار ارزشمند این قهرمان را در اعتراض به پخش سرود شاهنشاهی به جای پخش سرود جمهوری اسلامی ایران به هنگام بالا رفتن پرچم جمهوری اسلامی ایران ستودنی دانست و این قهرمان ورزشکار را الگویی نمونه برای تمامی جوانان و دانشجویان دانست.
عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر حمایت این قهرمان از کودکان بی بضاعت در خیریه شهرستان در آستانه سال تحصیلی جدید در شرایط سخت کرونا را از دیگر محاسن پهلوانی این قهرمان جهان عنوان کرد. در پایان وی برای این دانشجوی قهرمان و خانواده وی آرزوی سلامتی کرد و کسب عناوین قهرمانی دیگر در مسابقات المپیک و جهان را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت نمود.
در پایان با اهدای لوح تقدیر و تابلوفرش منقش به آیه شریفه "وان یکاد" از این قهرمان دانشجوی شایسته کشور تجلیل و حاضران عکس یادگاری در منزل ایشان گرفتند.
در این دیدار آقایان رجبی و موسوی مدیران ادارات روابط عمومی و فرهنگی ستاد استان اصفهان، آقایان محمدی و سلیمیان مدیران روابط عمومی و اداری و آموزش دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر و نماینده صدا و سیمای شهرستان لنجان حضور داشتند.
خبر این دیدار نیز از سیمای اصفهان پخش خواهد شد.
آقای رسول معتمدی چند روز پیش در مسابقات قهرمانی وزنه برداری بزرگسالان جهان که در تاشکند ازبکستان برگزار گردید در دسته 102 کیلوگرم در حرکت یک ضرب موفق به دریافت مدال نقره جهان و در حرکت دوضرب و مجموع موفق به دریافت دو مدال طلا گردید و در نهایت با کسب دو مدال طلا و یک مدال نقره در میان مدعیان بزرگ این وزن، قهرمان مسابقات گردید و پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را به اهتزار و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران را در فضای مسابقات طنین انداز کرد.
این قهرمان ارزنده دانشگاه پیام نور دانشجوی رشته علوم ورزشی و تربیت بدنی دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر می باشد.

علیرضا محمدی سده
مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر
 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر