فرهنگی,روابط عمومی
1400/12/17 سه‌شنبه
دیدار و گفتگوی مسئول دفتر نهاد رهبری در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور با کارکنان مرکز زرین شهر
دیدار و گفتگوی مسئول دفتر نهاد رهبری در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور با کارکنان مرکز زرین شهر

.

حجت الاسلام نبوی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور در روز چهارشنبه یازدهم اسفندماه 1400 با کارکنان اداری و علمی دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر در سالن جلسات این دانشگاه دیدار و گفتگو کرد. در این جلسه که رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان جناب آقای دکتر مختاری، رییس دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر جناب آقای دکتر جوزی، مسئولان و مدیران و کارکنان اداری و تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه و حجت الاسلام حیدری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های پیام نور استان اصفهان حضور داشتند با تلاوت آیات قرآن کریم آغاز گردید.
سپس در ابتدا رییس دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر به ایراد سخنرانی پرداخت. وی در ابتدا با معرفی دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر با 17 عضو هیات علمی، 22 کارمند اداری، 18 رشته نحصیلی در مقطع کارشناسی ، 7 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و حدود 1500 دانشجوی فعال به 30 سال سابقه فعالیت علمی و آموزشی دانشگاه با حدود ده هزار دانش آموخته در رشته های مختلف اشاره کرد و گفت : کارکنان دانشگاه در شرایط حساس همه گیری کرونا انقلابی و جهادگرانه به ارائه خدمات به دانشجویان پرداختند.
عضو گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر با معرفی دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر به عنوان بزرگترین مجتمع آموزش عالی شهرستان لنجان گفت : با تلاش اعضای علمی پرتلاش و کارکنان خدوم دانشگاه در شاخص جذب دانشجو بسیار موفق عمل کرده ایم. وی با اشاره به افتخارآفرینی آقای رسول معتمدی دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر در کسب عنوان قهرمانی مسابقات وزنه برداری بزرگسالان جهان گفت : مرکز زرین شهر در شاخص های فرهنگی، آموزشی، علمی و ... نیز جزء دانشگاههای برتر استان می باشد.
وی ابراز امیدواری کرد با حمایت مسئولان از این مرکز دانشگاهی شاهد پیشرفت بیشتر این مجموعه دانشگاهی باشیم.
در ادامه حجت الاسلام حیدری به ایراد سخنرانی پرداخت. استاد حوزه و دانشگاه با تبریک اعیاد پیش رو در ماه شعبان، مرکز زرین شهر را یکی از مراکز قدیمی و پیش رو در عرصه علمی و آموزشی در سطح دانشگاههای پیام نور استان دانست و گفت : این مرکز دانشگاهی بستر خوبی برای تربیت و پرورش نسل جوان و پرانگیزه است. مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای پیام نور استان اصقهان با توجه به صنعتی بودن شهرستان لنجان با وجود کارخانجات عظیم صنعتی همچون ذوب آهن اصفهان، خواستار افزایش رشته های مهندسی این مرکز دانشگاهی شد.
پس از آن حجت الاسلام نبوی به ایراد سخنرانی در جمع کارکنان مرکز زرین شهر پرداخت. مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نوربا اشاره به عظمت ماههای پیش رو (شعبان و رمضان) از کلیه کارکنان و حاضران در جلسه توجه بیشتر به این ایام را در جهت کسب طاعت و معرفت الهی خواستار شد.
استاد حوزه و دانشگاه گفت : ماه رجب ماه تخلیه می باشد و در این ماه مومنان باید قلوب خویش را از گناه خالی کنند. ماه شعبان ماه تحلیه می باشد و باید مومنان دل را با ذکر استغفار جلا داده و با عباداتی مانند روزه داری از معصیت الهی توبه کنند. ماه رمضان ماه تجلیه می باشد که تمامی خصوصیات نیک ایمانی باید در انسان تجلی پیدا نموده و هویدا شود.
عضو هیات رییسه دانشگاه پیام نور از کلیه کارکنان اداری و علمی خواست نظم، مطالعه مستمرو اخلاق نیک و شایسته را سرلوحه کار خود قرار دهند به نحوی که هر کدام با عمل خود مبلغی خوب برای دین مبین اسلام باشند.
پس از آن کارکنان دانشگاه به بیان نظرات، مشکلات و دغدغه های خود پرداختند و در پایان دکتر مختاری به جمع بندی نظرات و ارائه سخنان خود پرداخت. رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان مرکز زرین شهر را مرکزی قدیمی در تحصیل علم و دانش و باسابقه ای طولانی در تربیت نسل جوان دانست و گفت : در حال حاضر در آموزش های آزاد در جایگاه دوم کشور و در درآمدزایی در جایگاه سوم کشور در بین دانشگاههای پیام نور استانها می باشیم.
رییس منطقه 6 دانشگاه پیام نور با اشاره به چارت جدید سازمانی، اجرای این چارت را در جهت چابک سازی سازمان دانست و با اشاره به قرار گرفتن برخی از پروژه های عمرانی در پروژه های در حال تکمیل سفر ریاست محترم جمهوری ابراز امیدواری کرد به زودی شاهد به بار نشستن  این پروژه ها در دانشگاههای پیام نور استان اصفهان باشیم.
دبیر هم اندیشی بسیج اساتید استان اصفهان با اشاره به پیگیری مسائل و مشکلات همکاران با حضور تیمی جهادی در ستاد استان، بهبود فرآیندها و تعالی ساختارها را در آینده نزدیک عملیاتی دانست و از کلیه اساتید و کارکنان خواست با امید و انگیزه دوچندان و با تلاش و پشتکار در جهت رضای خداوند و رضایت دانشجویان گام بردارند.
در پایان از سه نفر از همکاران بازنشسته آقایان سلیمیان، شواخی و صادقی با اهدای لوح تقدیر و هدیه توسط حجت الاسلام نبوی تجلیل به عمل آمد.
جلسه با رایحه ذکر صلوات به پایان رسید.

علیرضا محمدی سده
مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر


 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر