فرهنگی,روابط عمومی
1400/12/17 سه‌شنبه
برگزاری جلسه مجمع خیرین شهرستان لنجان در دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر

.

جلسه مجمع خیرین شهرستان لنجان با حضور تعدادی از خیرین شهرستان لنجان در روز شنبه هفتم اسفندماه 1400 در سالن جلسات دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر برگزار گردید. در این جلسه که رییس دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر جناب آقای دکتر جوزی، مسئولان و مدیران ادارات مالی، اداری، فناوری، فرهنگی و روابط عمومی، حجت الاسلام حیدری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های پیام نور استان اصفهان، جناب آقای مباشری مشاور استاندار اصفهان و فرماندار شهر نجف آباد و تعدادی از خیرین شهرستان لنجان حضور داشتند با تلاوت آیات قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید و در ابتدا کلیپی از بخش های مختلف دانشگاه و روسای دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر از ابتدای تاسیس در سال 1370 تا کنون به نمایش درآمد.
سپس در ابتدا رییس دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر به ایراد سخنرانی پرداخت. وی در ابتدا با معرفی دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر با 17 عضو هیات علمی، 22 کارمند اداری، 18 رشته نحصیلی در مقطع کارشناسی ، 7 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و حدود 1500 دانشجوی فعال به 30 سال سابقه فعالیت علمی و آموزشی دانشگاه با حدود ده هزار دانش آموخته در رشته های مختلف اشاره کرد و گفت : کارکنان دانشگاه در شرایط حساس همه گیری کرونا انقلابی و جهادگرانه به ارائه خدمات به دانشجویان پرداختند.
عضو گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر در جمع خیرین با معرفی دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر به عنوان بزرگترین مجتمع آموزش عالی شهرستان لنجان گفت : بیشتر دانشجویان دانشگاه پیام نور از اقشار متوسط به پایین جامعه بوده و نیازمند حمایت خیرین می باشند. وی با اشاره به افتخارآفرینی آقای رسول معتمدی دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر در کسب عنوان قهرمانی مسابقات وزنه برداری بزرگسالان جهان گفت : در خصوص سیستم آموزشی، پژوهشی و کارآفرینی نیازمند کمک و حضور خیرین محترم می باشیم.
در ادامه حجت الاسلام حیدری به ایراد سخنرانی پرداخت. وی با تبریک اعیاد ماه رجب و تسلیت شهادت امام موسی کاظم علیه السلام، مرکز زرین شهر را یکی از مراکز قدیمی و پیش رو در عرصه علمی و آموزشی در سطح دانشگاههای پیام نور استان دانست و گفت : این مرکز دانشگاهی بستر خوبی برای تربیت و پرورش نسل جوان و پرانگیزه است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های پیام نور استان اصفهان به اتفاق کم نظیری که طی چند ماه اخیر در شهرستان لنجان اتفاق افتاد اشاره کرد و گفت : موسسات خیریه شهرستان لنجان با هم افزایی با همدیگر مجمع خیرین شهرستان لنجان را تشکیل و راه اندازی نمودند که تاکنون برای شهرستان لنجان آثار و برکات زیادی داشته است. وی از خیرین محترم شهرستان لنجان خواست نگاه ویژه ای به دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر داشته باشند.
درادامه دکتر حجازی مسئول مجمع خیرین شهرستان لنجان و جناب آقای مباشری مشاور استاندار اصفهان و فرماندار شهر نجف آباد که عضو مجمع خیرین شهرستان لنجان می باشد به ایراد سخنرانی پرداختند.
در پایان حاضران از بخش های مختلف دانشگاه بازدید نمودند و از نزدیک در جریان روند مشکلات قرار گرفتند.
 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر